Arbejdet med at skabe et magasin er omtrent som at løbe et marathon. Det kræver god træning, stor udholdendhed, overblik, tålmodighed og en konstant, vedholdende præstation.
Det er en særlig journalistisk disciplin at skabe et magasin, som både har budskaber og fastholder identitet og tilhørsforhold blandt medlemmer eller kunder. Samtidig er det en fantastisk proces, der kræver god træning, tålmodighed, timing og gode samarbejdsevner over for kunder, skribenter, fotografer, grafikere og trykkere.
Du rammer rigtigt, hvis du søger en journalist med erfaring som redaktør og tovholder på tilrettelæggelse, udformning og produktion af magasiner. Ulla Nygaard Kommunikation har skabt forskellige typer af magasiner lige fra faste, løbende udgivelser til enkeltstående udgivelser som del af en kampagne.
Ulla Nygaard Kommunikation har stor erfaring med magasiner som skrivende, redigerende og tovholder på produktionsprocessen, som det fremgår af disse referencer:
- It, medie & industri, lokalt fagblad i HK 2001-2012.
- Beboermiljø for Roskilde Boligselskab 2002-2005.
- Magasin og nyhedsbreve om Løn 2000 – et lønsystem – for Danske Entreprenører og SiD (nu 3F) 1997-2001.
- Magasinet “Pulsen på personalepolitik og ny løn” for de kommunale parter, 2001.
- Nyhedsbrev om det rummelige arbejdsmarked for Udviklingscenter for Beskæftigelse på særlige vilkår, UVCB 1998-2000.
- Nyhedsbreve for BST, bedriftssundhedstjenester i hovedstadsområdet og Nordsjælland 1995-2000.
- Magasinet “Fag, fusion, fremtid” for HK i 2000.
- Magasin for LO Faglige Seniorer 1995-1997.
Hvis du er blevet nysgerrig i din søgen, er du velkommen til at tage kontakt.